Tapahtumakalenteri

Nuorisoseuran naiset loihtivat teille Äitienpäivänä 12.5. herkullisen kakkubuffetin.
Tarjolla useita erilaisia kakkuja ja tietysti kahvia, teetä ja mehua. 🎂☕
Kakkubuffet on katettuna klo 16.
Hinta 15€ / alle 10v. 8€.

Paikkavaraukset etukäteen viimeistään 8.5. p. 044 5011050. Paikkoja rajoitettu määrä, joten toimi nopeasti ja varaa tarvitsemasi paikat pian!

Yllätä nyt äiti/ystävä/tai joku muu tuomalla hänet/heidät Stormiin maistelemaan kakkuja! 😍

ROINAMARKKINAT 14.7.2024

ROINAMARKKINAT Stormissa jo 20. kerran osoitteessa Stormintie 127 Sastamala.
Suositun ja perinteeksi tulleen tapahtuman järjestää Stormin kylällä toimiva Lopenkulman Nuorisoseura. Paikalle on helppo tulla, opastus Vt12 Stormi.

Nuorisoseurantalon pihapiirissä on kymmenittäin rompemyyjiä, joilla tavaraa laidasta laitaan. Sisällä salissa on kirppismyyntiä. Eli paljon on ihmeteltävää, katseltavaa ja ostettavaa!

Nuorisoseuran puffetista löytyy mm. keittolounas, makkaraa, lättyjä, kahvi ja pullaa. Nälkineen ei siis tarvi olla.

Tapahtumaan on vapaa pääsy ja ilmainen pysäköinti!

Tervetuloa kauempaakin tekemään hyviä löytöjä tai myymään itselle tarpeettomat tavarat pois!

Pysyvä linkki tähän artikkeliin: http://www.lopenkulmannuorisoseura.fi/tapahtumakalenteri/