Vuokraus

Taloa vuokrataan erilaisiin perhejuhliin, kuten syntymäpäiville ja häihin sekä erilaisiin yleisiin tilaisuuksiin. Nuorisoseuran talo tarjoaa viihtyisät puitteet mitä moninaisimmille tapahtumille. Keittiö on juuri remontoitu vastamaan nykyajan tarpeita. Keittiöstä löytyy sähköhelloja kaksi kappaletta toisessa kiertoilmauuni, astianpesukone, kaksi kylmiötä, Kahviastiasto 145 hengelle, Ruoka-astiasto 150 hengelle.
Pihassa on myös hyvät paikoitus tilat isoihinkin juhliin. Talon yhteydessä on myös terassi joka on käytössä kesäaikana.

Seurantalo sijaitsee lyhyiden välimatkojen päässä kaikesta: Sastamalan kaupungin keskustaan 10 km, Nokialle 30 km, Tampereelle 45 km, Huittisiin 30 km

Kuvia talosta löydät Kuvagalleriasta

Seurantalon vuokraushinnat

Talon vuokra 500€ / viikonloppu